GEZOCHT KANTOORTIJGER

Kitsch Kitchen ontwerpt, produceert en importeert woonaccessoires met een herkenbare stijl.
Kitsch Kitchen is opgericht in 1994 te Amsterdam en bestaat uit een groothandel voor de (inter)nationale detailhandel en een winkel (zeer binnenkort!) en webshop voor de particuliere klant.
Onze collega’s hebben affiniteit met woondesign/styling en de vrolijke uitstraling van het merk.
Vanuit ons kantoor in Amsterdam werken we met een klein, dynamisch team. Dit houdt in dat iedereen een breed scala aan taken heeft en hier flexibel en pro-actief mee omgaat.
Samen zorgen we ervoor dat Kitsch Kitchen blijft groeien.
Wij zijn op zoek naar een:

ADMINISTRATIEF, COMMERCIEEL MEDEWERKER B2B (32-40 uur)

Functieomschrijving & werkzaamheden

  • Je bent samen met je collega verantwoordelijk voor het dagelijkse klantencontact.
  • Je verwerkt de orders en monitort de bestellingen.
  • Je bent de schakel tussen onze klanten, het magazijn en de vervoerder.
  • Je houdt de website up to date.
  • Je werkt mee op (internationale) tradeshows.

Jouw profiel

  • Je hebt een commerciële en servicegerichte instelling.
  • Je bent administratief goed onderlegd.
  • Je houdt overzicht tijdens snel wisselende werkzaamheden.
  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau.
  • Je bent flexibel en kan proactief denken en doen.
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Frans.
  • Je hebt kennis en ervaring met systemen zoals Excel, Exact en Woocommerce
  • Je bent woonachtig in Amsterdam of omgeving.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs.

Wat bieden wij

  • Marktconform salaris
  • Ruimte voor ontwikkeling
  • Gezellige werkplek in Amsterdam

Graag reacties voor 5 mei naar: info@kitschkitchen.nl, tav Ingelies Straatemeier