Hoe kan ik bij jullie bestellen?
Je kunt via onze website een bestelling doen in onze webshop. Zodra je bestelling is verwerkt, krijg je van ons bericht. Als je voor 15.00 uur hebt besteld, wordt de bestelling nog dezelfde dag door ons magazijn in Zaandam ingepakt en met DHL verstuurd. Bestel je na 15.00 uur, dan gebeurt dit de volgende werkdag.
Als de bezorger van DHL niemand bij jouw thuis aantreft, dan laat hij een kaart achter in de brievenbus. Op deze kaart vind je een track & trace-code, waarmee je op de website van DHL jouw bestelling kunt volgen. Je kunt deze eventueel ook gebruiken om wijzigingen in bezorgmoment en -adres aan te geven.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Het is niet noodzakelijk om bij ons een account aan te maken om te kunnen bestellen.

Wat is de levertijd?
Binnen Nederland, België, Luxemburg en het Ruhrgebied van Duitsland kunnen wij binnen één dag leveren. Dus voor 15:00 besteld, is in principe de volgende dag in huis. Voor overige landen kan het één tot vier dagen duren voordat je bestelling wordt bezorgd.

Waar kan ik vragen stellen over mijn bestelling?
Bij vragen over je bestelling en / of levering kun je terecht via webshop@kitschkitchen.nl of bellen naar 020-4620050

Welke betaalmethoden hanteren jullie?
Je kunt bij ons de volgende betaalmethodes kiezen:
– iDeal
– Creditcard (Mastercard/Visa)
– PayPal

iDeal
Deze betaalmethode is alleen mogelijk met een bankpas die is gekoppeld aan een Nederlands bankrekeningnummer. Je rekent af in de beveiligde betaalomgeving je eigen bank. Het voordeel van betalen met iDeal is dat de betaling binnen enkele minuten bij ons zichtbaar is en wij de bestelling meteen kunnen verwerken.
Wanneer je iets wilt retourneren en je hebt met iDeal betaald, dan storten wij het geld terug op je bankrekening.

Creditcard
Via onze beveiligde SSL-procedure voer je je creditcardgegevens veilig in. Samen met je creditcardorganisatie zorgen wij voor een nette afhandeling. Wanneer je iets wilt retourneren en je hebt met je creditcard betaald, dan verzoeken we om een email met daarin je IBANnummer en dan storten wij het geld terug op je bankrekening.

PayPal
Als je kiest voor betaling via PayPal kom je terecht op de PayPal website. Hier kun je inloggen als je al een PayPal account hebt, of je kunt je registreren en een Paypal account aanmaken. Wanneer je iets wilt retourneren en je hebt met PayPal betaald, dan storten wij het geld terug op je PayPal rekening.

Hanteren jullie een fee voor betalingen?
Wij vragen geen fee voor betalingen, alleen verzendkosten. Deze worden tijdens het bestelproces toegevoegd voor betaling.

Waar kan ik jullie producten kopen?
Wereldwijd worden onze producten in winkels verkocht. Op dit moment zijn we nog bezig met een pagina om onze verkooppunten weer te geven. Wil je nu toch weten in welke winkels onze producten liggen kun je het best een mail sturen naar webshop@kitschkitchen.nl.

Wat zijn jullie verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €5,95.
Is het aankoopbedrag van je bestelling €50 of hoger, dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. Dit geldt alleen voor bezorging in Nederland.
Woon je in België of Duitsland, dan is verzending gratis bij een aankoopbedrag vanaf €65.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling krijg je eind van de dag een mail van DHL met je track & trace code. Als de bezorger van DHL niemand bij jouw thuis aantreft, dan laat hij een kaart achter in de brievenbus. Op deze kaart vind je een track & trace-code, waarmee je op de website van DHL jouw bestelling kunt volgen. Je kunt deze eventueel ook gebruiken om wijzigingen in bezorgmoment en -adres aan te geven.

Hoe kan ik mijn order veranderen of annuleren?
Mocht je iets aan je order willen veranderen of deze willen annuleren, neem dan via de mail of telefonisch zo snel mogelijk contact met ons op. Anders is de kans groot dat hij reeds verzonden is.

Hoe kan ik mijn order retourneren?
Retourneren is geen probleem!
Uitzonderingen vormen op maat geknipt tafelzeil en sale-producten. Die kunnen niet geretourneerd worden.
Onze bamboe deurgordijnen mogen alleen worden geretourneerd als ze niet uit de verpakking zijn gehaald.
De artikelen dienen in originele verpakking en in ongebruikte staat te worden geretourneerd.
De zichttermijn is 14 dagen.
Als je een bestelling (of een deel ervan) wilt retourneren, stel ons hier dan per mail van op de hoogte.
Vermeld in de mail het artikel, ordernummer en je IBAN nummer.
Wanneer wij de retour hebben ontvangen en behandeld, zullen wij je hierover per e-mail informeren.
De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening, tenzij de reden van retourneren te maken heeft met een fout van onze kant.
Retourzending van artikelen is voor eigen risico van de klant. Wij raden aan het pakket retour te zenden met een track&trace-nummer. Wanneer het retourpakket niet aankomt, kunnen wij altijd controleren waar het zich op dit moment bevindt.
Wanneer wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen ontvang je van ons een bevestigingsemail.
Het aankoopbedrag (zonder verzendkosten) wordt dan binnen 10 dagen op je rekening teruggestort

Retouradres
Kitsch Kitchen
p/a Mondial Logistics
Vredeweg 46
1505 HH Zaandam
webshop@kitschkitchen.nl
0031-20-4620051

Hoeveel garantie zit er op mijn aankoop?
Op alle producten van Kitsch Kitchen geldt een wettelijke garantie van 6 maanden.

Ik woon buiten de EU, kan ik een bestelling plaatsen?
Wij kunnen wereldwijd leveren. De verzendkosten kunnen per land en per pakket echter behoorlijk uiteenlopen. Dit geldt met name voor landen buiten de EU. Om die reden zijn de verzendkosten voor niet-EU-landen op aanvraag.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende indicatie.

Mijn bestelde artikel is beschadigd. Wat kan ik doen?
Heel vervelend dat je artikel beschadigd is. Stuur een mail naar webshop@kitschkitchen.nl met een foto en duidelijke omschrijving van het product dat beschadigd is en wij zorgen ervoor dat je een nieuwe krijgt thuis gestuurd.

Hoe kan ik tafelzeil op maat bestellen?
Tafelzeil op maat gaat per stukken van 50cm met een minimum van 1 meter. Dit betreft de lengte van het tafelzeil. De breedte van je tafelzeil kun je terugvinden onder de categorie tafelzeil. Bestel je dus 5 stukken, dan krijg je een tafelzeil van 250cm lengte thuis gestuurd.

Ik heb een winkel. Kan ik ook bij jullie bestellen?
Leuk dat je onze producten wilt verkopen. Via onze website kun je een aanvraag doen voor een account. Wij zullen jouw aanvraag behandelen. Als we jou als verkooppunt kunnen toevoegen, maken we een account voor je aan, waarmee je online kunt bestellen. We sturen je dan onze prijslijst, catalogus en voorwaarden toe.